Om activiteiten te exporteren dien je eerst een zoekopdracht te maken via ‘zoeken’. Je kan een zoekopdracht gerichter maken door 'Geavanceerd zoeken'. Meer informatie over geavanceerde zoekopdrachten vind je hier: https://helpdesk.publiq.be/hc/nl/articles/360008632440-Hoe-kan-ik-activiteiten-zoeken-op-basis-van-verschillende-parameters-.
De zoekresultaten die je wenst te exporteren kan je in bulk selecteren via ‘wat’ (alles op deze pagina / alle resultaten), of door een vinkje te plaatsen bij de gewenste activiteiten.
Wanneer je één of meerdere activiteiten selecteert, verschijnen bovenaan de opties ‘labelen’ en ‘exporteren’. Als je klikt op ‘exporteren’ kan je kiezen voor 'Office Open XML (excel). De excel-export biedt je een gestructureerd overzicht van de door jou geselecteerde items en kan gebruikt worden als basis voor printmagazines of rapportering.
Na je keuze voor ‘Office Open XML (Excel)’ klik je op ‘volgende’. Hier kan je de informatievelden die je in je export wenst, selecteren. Wanneer je je keuze gemaakt hebt, klik je nogmaals op ‘volgende’. Je vult je e-mailadres in en klikt op ‘exporteren’.
Je excel-bestand wordt meteen gemaakt. Als je een groen vinkje ziet verschijnen naast ‘meldingen’, is je bestand klaar. Je vindt de export onder ‘meldingen’ bij ‘geëxporteerde bestanden’ én in je mailbox.