Als je een activiteit ingaf dat ondertussen geannuleerd of uitgesteld werd, dan is het aangewezen de beschikbaarheid van de activiteit te wijzigen. Zo is je geïnteresseerde publiek op de hoogte van de actuele situatie van je activiteit.
Via de knop 'Beschikbaarheid wijzigen' kan je voor toekomstige evenement aangeven of het:
- doorgaat
- uitgesteld is
- geannuleerd is
Hoe doe je dat?
Op de detailpagina van je ingevoerde evenementen vind je rechts een knop ‘Beschikbaarheid wijzigen’.
Deze knop brengt je naar een pagina waar je de status voor de verschillende tijdsloten voor je evenement kan aanpassen. Optioneel kan je een reden meegeven voor de gewijzigde status.
Goed om te weten:
Met deze status wordt je geannuleerde activiteit meteen niet meer gepubliceerd op tal van onze partneragenda's.
Als je een evenement bewerkt waarvan een of meerdere tijdssloten al een status heeft, dan zal je dat zien bij het bewerken van je event:
Zolang je event geannuleerd
is, kan je de tijdsinfo niet meer aanpassen tot je het terug op gaat door
zet.